Monday, May 11, 2009

No Long Journey

Petang tadi, ayah aku bawak aku ke kedai binding kat Seksyen 2, Shah Alam. Area UITM lah. Tu pun lepas aku tanya Angah kat mana dia buat hardcover binding. Akhirnya settle pun urusan tu. Rabu ni siap (lagi bagus dari kedai sengal pagi tadi yang kata 2 minggu siap. huh) dan terus pos hari yang sama. Hope sempat sampai USM dengan selamat pada Khamis ni. Due date Khamis :) Dan orang kedai tu pun ramah je. Suka aku berurusan dengan mereka dari kedai pagi tadi yang sombong. Uwekk!! And Thanks ayah bawak anak mu ini ke sana ke mari. Mesti lepas aku agak bad mood tengah hari tadi. Kihkih.

On the way back, kami singgah di PKNS makan2 jap sebab tiba2 aku sakit pedih perut masa tengah berurusan kat kedai binding tu. Aku memang akan rasa pedih perut tiap bulan bila aku makan sikit dan ini hanya jadi bila aku tengah menunggu hari for 'red flag'. Huhu. Macam2 simptom ada lah.

1 comment:

shuhana said...

salam.....sy tgh search nk uat hardcover binding 2...search kt encik google, trjmpe blog ny...sy nk tahu kt seksyen 2 2 kdai yg mne ye???? boleh beritahu...urgent la...thnxs...emel kt sy: echizen_eriol@yahoo.com....
hopefully a.s.a.p...
xtau nk cr kedai mne lg....thnxs....
wslm...:D