Thursday, May 7, 2009

Novel::Thesis::Genting::

I'm having a Twilight temptation now *blush* :D Start reading the novel but since I've watched the movie so jadi dah tahu jalan cerita lak. Huhu. And yes, I like Edward Cullen more and more now :)

I finished with my thesis correction :) Tak sampai 15 minit pun buat :) But the problem is I don't know which shop (depan taman aku) provide the hard cover, binding. Semalam dah cari tapi tak ada pun. But I'm trying to search again tomorrow. Sebab minggu depan nak hantar via post. Dan aku tak tahu macam mana nak uruskan binding dengan hard cover ni. How to print on the hard cover ek? Aiyoo..

Sebenarnya minggu ni, aku dan family was planning to go to Genting but atas sebab2 tertentu (busy working) so the plan is postpone to 2nd week of June (maybe). If buat minggu ni, boleh celebrate my dad's birthday (9 May) and Mother's Day (10 May) kan? Kan bagus jika itu yang berlaku. Tak pe lah. Yang penting pergi ke sana with my family again. Teringin gak nak g ke sana dengan Aliff dan kawan2. But don't know when lah *think*


No comments: