Thursday, August 13, 2009

Menghitung Hari

Nak pergi nak pergi nak pergi
Lambatnya hari sabtu


10 comments:

iryani said...

nak pergi mana? (bz body je ek)..hihihi..

SiQaH said...

hehe..
nak g penang :)

iryani said...

Owh.. Konvo ek..Congrats!!! My sis pun grad USm gak, tp dh lama la..Skrg dh beranak 4 pun dia..hehehhe..

SiQaH said...

thank u iryani:)

dah ada 4 anak pun ekk..bestnya awk ada ramai anak sedare..kecoh umah.hehe

iryani said...

em..bukan kecoh lg, mcm nak pecah..4 tu anak kakak je, abg2 lg, semuanye 10 org, raya je bankrup makcik dia ni..hehhehe..

SiQaH said...

ramainya..mst bestkan even serabut jugak ekk ramai2..hehe

saya br ada 3 org anak sedare tp 2 org tak rapat so dengan sorang jela,haikal, anak kakak. sorang lagi masih dalam kandungan.insyallah bulan 11 ni..hehe..x sbr nak tunggu new baby :)

haa ni nak raya dah ni..bankrup lah awk sebulan lagi.hehe..tp mst seronokkan bagi duit raya kat anak sedare..x pnh bg lg :)

iryani said...

em..tak tau nak kata best ke tak..best tu mmg best, tp kalau dh ramai2 tu, mcm2 hal..hehhehe..bersedialah aku utk bankrup raya ini..hehehhe..

SiQaH said...

baru 10 org tu..insyallah ada lg kang..hehe
slmt m'bankrupkan diri raya ni..
bersedialah ye..hehe..

geng@usm said...

sape la akak ni eaa..hehe xpe2..tahniah2..

selamat berkonvo k:)

SiQaH said...

hehe..
awk ni geng usm dr kampus mana ye?
akak ni dr kampus kesihatan :)

thank u ya :)