Friday, September 11, 2009

Kad Raya :)

Dapat 2 kad raya!!! :D
Sekarang kad raya tak payah nak pos2, ambik kat blog je :)
Dunia blogging sungguh..

Terima kasih banyak2 ye..
Dah lama tak dapat kad raya...

First kad raya:

Kad raya drp teratakterindah
Baru je kenal dia.
Sudah dapat award & kad raya :)

Second kad raya:

Kad raya dari Tyka

Tyka ni baru 11 tahun tau.
Kecik2 dah pandai blogging kan. Masa aku 11 tahun dulu, tak kenal pun dunia blogging ni.
& Tyka ingatkan aku baru form 2. Haha.
Seronoknya.
Maknanya i look younger lah kan :D
Selama ni paling koman pun org kata aku budak baru pas spm.
Sekarang form 2, perrghh lagi muda beb!!
Aku suka. Haha

Sesiapa yang nak kad raya drp teratakterindah dan tyka,
pergilah jenguk blog mereka okay :)

p/s: aku tak retilah nak buat kad raya @ award ni. Nanti tunggu aku belajar dulu ye :)

4 comments:

♥ayudeadwish♥ said...

cantek kad raya.. nak gak

Cutiesifa said...

g bodek tuan punya blog yg murah hati bg kad raya :)

cinta lea ixora said...

bestnyer dpt kad raye..hehe

Cutiesifa said...

hehe..
best jugak dah lama x dpt kad raya..
kad raya x yah pos :)