Thursday, September 17, 2009

Sukanya!!!

Aku baru dapat tahu berita yang mengemparkan tadi. Gempaqq giler!!
Aku sangat happy bila dapat tahu berita itu.
Tapi, aku tak boleh bagitahu korang apakah isi kandungan berita yang membuatkan diriku sangat happy malam ni. Ada melibatkan orang tertentu. Hihi
Biarlah rahsia. Cukuplah korang tahu yang aku sangat happy!!

Rasa nak nari cam kat bawah ni. Wauuu!!! Haha



************************

Dapat kad raya lagi drpd kawan blogger.
Thank u!!! :)

Drpd Mello


Drpd Sham


Drpd Ayunik



12 comments:

aifaa :) said...

wah wah , aper yg bestt sgt tuh ? tapa2 , kekalkan heppi tersebut yea cutiesifa :) hehe. ily <3

eked said...

xnak share kew..
aduss...
nk tau gak pe mende yg uat u hepy gat neh

Cutiesifa said...

aifaa:

hehe..
ya sy mmg akan kekalkan perasaan happy ini :) suka betul..hihi

Cutiesifa said...

eked:

x leh share lah eked.berita ni ada melibatkan org tertentu..takut org tertentu itu baca blog sy je..hehe

Mr.Chenta said...

ada orang pinang? =D

eked said...

aduss...xsyok ah..eh jez kol me 'e'..eked 2 mcm xsesuai lak..
u lak??

Cutiesifa said...

Mr.Chenta:

haha..sapelah insan yg malang yg nak pinang sy tu?hehe..bukan itu mr.chenta :p

Cutiesifa said...

eked:

sje je nak buat gempaq ekk xnak bgth sbb..tp mmg x leh lah e..
emm nama sy nanye siqah..so panggil i siqah..okay?

Ms.Independant said...

Ala, nak tawu jgkkk! :P

Cutiesifa said...

Ms.Independant:

rahsia tersimpan dlm peti besi :p

LuVidA^^ said...

baru tau nme die siqah...bese pgl cutiesifa je :)

Cutiesifa said...

haha..
akhirnya nama ku sudah bukan rahsia lgi :D