Tuesday, November 9, 2010

bosan!!

Aku kat ofis sekarang. Pagi2 nie biasa memang tak berapa banyak sangat kerja, lagipun aku tak payah buat xrate today coz aku kena handle Taiwan, jadi bertambah kuranglah kerja aku. Tapi petang nanti, bertimbun2 lah!!For sure punya!!Huhu

Cadang nak online FB jap tapi FB tak boleh bukak lah. Hampeh betul. Bukak web lain boleh je. Apa kenalah dengan nset aku nie? Napelah di saat begini baru nak buat hal. Tak puas hati bila FB sahaja tak boleh bukak okay, boikot aku ke apa??Huhu

Aku bosan, jadi aku perlu makan. Nak g tapau bihun goreng kat Tajima jap. Tapau je sebab orang yang selalu teman aku makan busy pulak arinie. Haa sekarang kan aku gler makan bihun goreng. Nape ntah? Aku pun tak faham. Bihun goreng sedapppppppp!!!!Pastikan tambah telur mata okay :D

2 comments:

fiza said...

siqah... no no no nooo... jgn makan banyak2.. hehe :D

SiQaH HuSSiN said...

hahaha..
aku pun risau sbb makan byk nie, tapi apakan daya, itulah yg aku selalu buat..
cepat2 sports sc, camne nak fit nie??hahaha