Thursday, November 11, 2010

Lagu ini buat saya sedih :(

Pernah dengar tak lagu Sudirman - Jauh Di Sudut Hati?? Lagu itu sangat mendalam maksudnya dan membuatkan saya sedih sebak bila mendengarnya. Hukhuk. Apabila saya boleh berasa sedih mendengar lagu itu, maknanya Sudirman telah berjaya membawa lagu itu dengan penhayatan yang sangat bagus!! Begitu juga dengan lagu Saat Terakhir by ST12. Juga mampu buat saya sedih & menangis tetiba :(

Lirik lagu Sudirman - Jauh Di Sudut Hati

Sayang
Kubawa jauh rinduku
Kerna aku telah tahu
Kau bukan milikku

Sayang
Sesungguhnya bukan mudah
Menjalani hidup ini
Tanpa kau di sisi

Jauh disudut hati
Aku masih bermimpi
Mimpi yang indah
Esok kau kembali

Jauh di sudut hati
Ada waktu-waktunya
Aku berdoa
Kau pulang semula

Sayang
Biar ku mengingatimu
Biar kugantung harapan
Hingga sampai waktu
Nafas terakhirku


p/s: saya tak banyak kerja arinie sebab ccy USD cuti so no payment involve USD. Mulalah menghitung jam untuk pulang..



5 comments:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

mmg mendalam...

Mardhiah Mohd Fuad said...

amboi jiwang btul!!

Cutiesifa said...

@kinakoyu:

betul3!

@marr:

jiwang dalam kesedihan..haaa

@TwentyEightOcto:

insyallah, akan dilalui hidup ini dgn gembira..thanks :)

Abie_Fifin said...

ni ada jugak yang bleh buat U sedih. dengar lagu ni " Dari Jauh Kupohon Maaf-Newboyz"

Cutiesifa said...

cam lagu raya sudirman je..hehe

x pnh dgr pulak lagu tu,,nak carilah..hee~