Wednesday, May 27, 2009

Tak Suka

Two things happened today:

1) Aku tak suka bas double-decker!! Tak kiralah seat di tingkat bawah @ atas. Tadi kena naik bus double-decker. Dah lah duduk kat tingkat atas, seat belakang sekali lak tu. Huh. Tak suka. Pening tau. Tu lah nasib if beli tiket bas last minute. Lain kali beli tiket bas kena tanya 2 soalan sampingan:

a)Bus ni double-decker ke cik/encik? (Kepastian mengenai bas diwajibkan, if double, try to find another bas)

b)Single seat ada cik/encik? (Aku tak suka duduk double seat with someone yang aku tak kenal. Bukan tak suka yang melampau tapi mahu dielakkan. Nanti tak pasal2 ada lagi yang bagi no phone. Cian Aliff. Apasal lak? :D)


2) Aku tak suka pada orang yang merokok di tempat makan. Tempat makan hanya untuk makan. Bukan untuk mengeluarkan asap yang tak best disedut itu. Huh. Sangat tak best if tengah makan sambil terpaksa menghirup udara + asap rokok. Tersekat selera :(


Okay. Aku baru sampai rumah tepat jam 3 pm tadi :)

No comments: