Friday, August 14, 2009

Awat tiba2 buat hal

Internet rumah aku tiba2 je buat hal.
No connection sebab ada satu lampu tak menyala (kena nyala empat lampu baru ada connection)
I've called Tmnet center tapi dia suruh aku pergi ke center untuk fix the modem @ just wait until internet okay.
Hari tu pun pernah buat hal camni gak tapi malam dah okay.
Kali ni tak tahulah berapa lama baru internet okay.


Sekarang, aku ada di CC.
Aku keluar beli barang jadi singgahlah CC kejap.
Bising gler kat sini (paham2 jela budak main game),
pastu skrin komputer ni punyalah besar (nak tercabut biji mata aku tengok)
dan aku terpaksa gunakan IE sebab Firefox tak ada dalam komputer ni (dah jadi tak tahu nak guna IE lak)

Esok pagi aku akan bertolak ke Penang for convocation.
Bestnya!! Tak sabar nak jalan jauh ni :)
Aku akan berada di sana selama tiga hari.

So,
Until I come back from Penang,
Until internet connection is okay,
Until then,
take care everyone :)

3 comments:

ayunik said...

cian tiqah... tp smata kerna blog smpa g cc

IRYANI ALIAS said...

tak suka lepak cc..ramai budak2 main game..memekak je..hehhehe..

SiQaH HuSSiN said...

aiyou:

huhu..sy pun kesian kat diri sendiri..hehe
haa tu la.nak gak cter prob kat blog..tu yg ke cc gak :)

iryani:

tahu xpe..bukan setakat memekak main game tp ada gak yg bukak lagu..sume nak berlawan sape paling kuat..bdk2 lagi org kata..hehe