Friday, August 28, 2009

Bersamalah kita berpuasa

Ramadhan hari ke7,
Dengan ini diisytiharkan, aku PUASA hari ini ;)
Bangun sahur buat kali pertama dalam bulan Ramadhan,
makan sikit je
banyak minum air..

Aku masih batuk. Bila nak okay entah, nak habis antibiotik aku telan dgn pahit sekali.
Sebab apa pahit?
Sebab antibiotik dah cair dalam mulut tapi still tak telan2 jugak. Huhu

Kat sini hujan, lebat sangat. Agaknya musim hujan dah kembali ye. Tiap hari asyik hujan je sekarang.
Orang yang berniaga di bazar ramadhan harap bersabar ya. Hujan2 ni, aku rasa tak ramai akan pergi bazar. Kat tempat aku ni, hujan pagi dan petang.
Aku suka hujan, sejuk je.
Tak nak hujan disertai dengan petir dan guruh, takut!!
Cehh macamlah aku boleh kontrol benda tu. Hehe

Okaylah.
Dah lebih 30 minit sahur ni, bolehlah solat dan lepas tu sambung tidur.
Hujan2 ni tidur masyuk :p

4 comments:

♥ayudeadwish♥ said...

tahniah le baru start pose.. t jgn lupa ganti balik

Cutiesifa said...

akan ku ganti puasa yg t'tngl itu :)
kamu tunggu masa ponteng jugaklah ye :D

mr. carl arif said...

baru nak puase. pehh..


selamat berpuasa~ ;)

Cutiesifa said...

selamat berpuasa untuk kamu juga..hehe