Friday, August 28, 2009

Lama dah tak jawab tag

Tag sudah kembali. Hehe. Aku telah di tag oleh ayudeadwish. Nasib baik senang je. Kalau susah, banyak soalnya, lagi lambatlah aku jawab. Hehe

*-*kena letak award nie di blog korang

~ dah letak semalam.....

*-*bagi award pada 10 blogger yg rapat ngan korang atau sesapa jer la yg korang nak bagi

~ Shaleen. Aku tahu kau cukup malas nak buat tag tapi aku nak bagi jugak kat ko. Hehe
~ Iryani yg tengah bertungkus lumus menyiapkan pomander ball :) Eh bukan stop ke fasting ni?
~ Emei. Dulu masa sekolah tak pernah bertegur tapi skrg jadi rakan blogger.
~ Ai@reel
~ Kak Neezareef
~ Azma
~ Alvin Si Miskin Bercherita
~ Lya Colours yg nak update pasal juadah berbuka tiap2 hari. Buat terliur jela.
~ Hasra yang dah berkurun tak update blog
~ Semua followers dan sesiapa yg baca dan nak jawab tag ni.

*-*memberitahu penerima award nie dengan memberi komen di blog mereka

~ kamu baca post ni, tengok ada diri kamu di tag, so jawab2lah. Layan diri ya. Malas nak bagi komen tag lor..

Jawablah. Tak yah segan2 ;)

10 comments:

Anonymous said...

haha.. sebenarnya bg lae tag kat post aku tu.. law rajin amik n watla.. huhuuu~~

SiQaH HuSSiN said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

ader tag lae.. g tgk kat entry2 b4..tu sumer tuk follower ku yg ku sayang.. sory td slh eja..huhuuu~~

SiQaH HuSSiN said...

oo ada tag lagi..
hutang dulu lah ye..tunggu kerajinan aku dtg..hehe

teruterubuzu said...

siah..
emei tak pernah kena tag pun..
kukui

SiQaH HuSSiN said...

uwaaaaa..
mana Q pd namaku? jd cik siah dah ni..hehe
haa jawab tag tu..wajib jwb tau..1st tag lagi tu :D

Miss Alisa said...

ouh . hohoho . thnx .
erk , tak jumpe erk ?
happy fasting too .
dok mane ?
umo brape ?

SiQaH HuSSiN said...

welcome..
dok shah alam..umo 23 :)

chezzem said...

hehehe..
tawu pon kau tp nak tag gaks. aish

SiQaH HuSSiN said...

aku suka susahkan ko..hehe..award je ni shaleen :)