Sunday, August 30, 2009

I Love You Muchhhh Baby

Happy!! Happy!! Happy!! Semalam seharian dengan baby. Suka2 :)

Unexpected thing happened when he made me waiting for 20 minutes and come back with flower. Bunga tipu je. Hehe. That's for my graduation yang Aliff tak dapat pergi. Present from him. Suka sangat!! *love love* Ahh bestnya if u ada jugak masa graduation..

The flower with two ferrero roshe :)


Inilah janji baby yg sudah ditunaikan :)

Thank you sooo muchhh baby..
Love you sooo much baby..

Okay. Come back to the whole story about yesterday.

Pagi2 lagi (tak lah pagi sangat, lepas subuh lah. Hehe), kami bergerak ke Jalan Semarak. Akhirnya aku dapat masuk kem Aliff. Bukan senang tau. Kem dia kecik je, penuh dgn kereta, trak, dan ada bangunan kerja dan bilik.Itu saja. Bukan macam kem batu 10 @ TUDM Subang (aku pernah tinggal di sana) yang besar. Pergi ke sana untuk mengambil kotak yang berisi barang2 admin Aliff. Biar simpan di rumahku, next time admin, tak payah nak beli the whole thing. Banyak tu, duit pun banyaklah yang kuar.

Then, kami pergi ke KLCC. Tujuan utama nak bayar bil. Perrghhh bil bulan ni melambung2. Oii maxis, betul ke ko kira ni? Macam aku tak percaya je. Rasa macam taklah sampai begitu bil nya kotttt.

Tengah keluar, dapat sms dari Ain mintak tolong emailkan resume dia dan kalau boleh dia nak semalam. I guess it's important so lepas ke KLCC, went to Setiawangsa (where Aliff had booked the flower), kami pun balik untuk email dan rehat2 kejap pastu keluar balik.

Lepas tu, ke Bukit Cahaya Sri Alam tapi sayangnya dah tutup. Huhu. Beriya aku nak masuk sana. Jadinya, kami ke Taman dekat dengan Masjid Shah Alam. Don't ask me the name sebab aku tak tahu. Lepas tu, Aliff nak pergi ke Plaza Alam Sentral. So kami ke sana, pergi bazar ramadhan kat situ. Aku bau semua sooodaaappp je, rasa macam nak beli semua. Nafsu makan betul. Haha. Tapi akhirnya, satu pun tak beli. Hehe. Lepas tu, pergi ke Kompleks PKNS dan ada lagi 2 kompleks kat situ (baru aku tahu kat area situ rupanya ada 4 mall) untuk survey baju melayu Aliff. Semua tak berkenan. Memang tak berapa menarik dan pilihan terhad.

Lepas tu, kami berbuka puasa di KFC. Aku teringin makan nasi ayam KFC (macam tak pernah makan). Haha. Ramai gler orang kat KFC dan beratur punya beratur akhirnya kami berbuka puasa jam 7.50 pm. Lepas tu, g beli kek di Secret Recipe pulak. Aku teringin lagi. Hehe. Itu pun kalau boleh aku nak Big Apple jugak. Tapi tak larat dah. Next time lah :p

Jam 9.45 pm, kami sampai di rumah. Aliff duduk2 kejap dan pulang ke kem.

Sangat penat keluar seharian semalam. Aliff kata dia lagi penat layan aku. Macam2 perangai. Haha. Relaxlah baby, bukan selalu u nak layan i kan. Hehe. Penat tapi best!! Rasa macam nak jalan2 je. Memang suka sangat jalan2 ni :)

Thanks for everything baby. Lain kali kita jumpa lagi ya.

Lain kali itu adalah hari ini. Haha.

Aku yang sengal.
Senget2 ambik gambar :D

2 comments:

annadzirah said...

wah. senonotnye dapat munge ade ceklat ade teddy.. bagi kat ite leh??. ((:

SiQaH HuSSiN said...

x boleh..hehe..