Monday, March 14, 2011

Biarkan semuanya hanya di sini

Setelah bertahun aku blogging, baru sekarang, secara officially-nya, aku dengan berbesar hati meletakkan my blog url di Facebook dan Twitter. Dulu, aku tak nak letak, tak nak orang tahu yang aku ada blog. Sebab aku nak kebebasan bersuara, if ramai tahu blog aku, aku jadi tak selesa untuk open my heart here. But now, aku tak kisahlah. Biarlah semua orang tahu (rasa nak nyanyi lagu Rem lak :D) yang aku ada blog.

Blog ini hanya berkisar mengenai hidup, perasaan, segalanya mengenai aku dan orang2 di sekeliling. Aku jenis orang yang tak banyak cakap tapi suka bertanya. Aku lebih suka pendam segalanya dalam hati, tak gemar cerita kat orang. That's the reason why I chose to blogging. Nak menceritakan di sini. Aku lebih selesa menaip bercerita di sini.

Aku cuma berharap agar pada sesiapa yang baca blog ini, do please biarkan semua cerita mengenai aku hanya di blog.

Ini blog aku. Jadi ikut suka hati aku nak taip nak cerita apa. Pada yang suka, baguslah, pada yang tak suka, dialu-alukan pergi..

p/s: amatlah digalakkan anda blogging untuk mencurahkan isi hati dan mengisi masa lapang :)

Sekian....



7 comments:

FurBall said...

kiranya aku nih antara org2 yg pertama gak r baca blog anda dr dulu??letak lah follower nye widget tuh..buli aku nak follow..ahahaha~_~

SiQaH HuSSiN said...

hahaha..kira bukan org terakhir lah..
eh aku dah letak lah follower widget di side kanan blog aku nie..cuba check :D

Fazleyatul Aini said...

dulu saya pon tak selesa bila member2 rapat tau kita ada blog
tp skrg adik2 saya pon baca blog, so mcm dah x kesah lah

FurBall said...

owh..aku xperasan..meh..dah follow!!!

SiQaH HuSSiN said...

Lya:
itulah..lama2 dah x kisah jadinya..biar lah org nak tahu pun..

FurBall:
dah follow kau balik!! :D

shahjiehan said...

blog kite..ikot suka la kan..hehehhe

good luck taw

jom baca dan komen ! !shahjiehan [dot] com ! !: i-City beli ‘salji’ Korea

buang verification tuh..jom baca dan komen Tutorial buang verification

shahjiehan said...

anda kene tag... sila tgk eaa

jom baca dan komen ! !shahjiehan [dot] com ! !: "GIVEAWAY KERJASAMA ANATISOKI & MFS