Saturday, March 19, 2011

Kerinduan yang melampau....

Awak buat saya marah

Awak buat saya menangis

Awak buat saya menjerit

Awak buat saya geram dengan perangai awak yang suka mengusik saya

Tapi di penghujung hari,

Saya tidak mahu bersama orang lain selain daripada awak.

Kerana,

Awak juga buat saya ketawa,

Awak buat saya sedar yang awak sentiasa dengan saya

Awak buat saya sedar bahawa cinta awak sangat kuat untuk saya

Saya terima segalanya mengenai awak seperti mana awak menerima segalanya mengenai saya.

Terima Kasih Cinta :)

P/s: Kerinduan yang teramat kepada si dia. Dia tak boleh balik minggu ini. Dan bila saya di tahap kerinduan yang melampau, saya suka cari gaduh dengan dia. Itulah saya! Huhu. Rindu sangat2 pada awak!!



14 comments:

Republic Aku said...

cinta memang indah...

Cutiesifa said...

iya :)

FurBall said...

shhhhuuuweeeetttt nyeeeww.....ehehehe~_~

untung lah ada orang nak dicintai dan mencintai..aku??huk3

Cutiesifa said...

bukan ke ramai org yg nakkan kau, kau je yang memilih nie :D
setiap orang ada pasangan, begitu juga dgn kau..satu hari akan ketemu jugak girl yg dicintai..
skrg, blaja dulu!! :D

ïêmå å¢klê§ said...

amboii jiwangnya die..
hihi...

semoga cinta cutiesifa ngn die berkekalan (^_^)

Cutiesifa said...

jiwang sgt!!hehe..

thanks iema :) moga cinta kita sama2 berkekalan :)

aNiS aNiSa said...

hehe,,,

kalau rindu mest suka crik gaduh ek?

comel hihi =)

Cutiesifa said...

haah, pelik je perangai kan..hehe

sekamar rindu said...

salam...

terima kasih cinta...[ best ayat tu..]

Cutiesifa said...

salam.

ayat biasa je tu :)

nik rosmawati said...

wah...sweet nye..kalau si dia baca ni mesti heppy.

moga bhagia yea :)

Cutiesifa said...

time kasih nik :)

moga awak pun bahagia juga :)

Nobita Sensei said...

peewwwwiiiiitttt.

Cutiesifa said...

weee~~~